ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ / ΔΝΤ / Διαδίκτυο / Ευρώπη / Εκπαίδευση / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία / ΜΜΕ / Μνημόνιο / Ντοκουμέντα / Προκλήσεις / Παιδεία / Πολιτική / Σχολείο / Σκάνδαλα

Πιστοποίηση της πληροφορικής στο Γυμνάσιο … και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της στο Λύκειο;

 

 

Ωραία λόγια… από έργα; Τί;

Το esos.gr δημοσιεύει την πρόταση ομάδας Διευθυντών Λυκείων που συγκροτήθηκε στο Υπ. Παιδείας για τις ώρες ανά μάθημα στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ, η οποία ωστόσο δεν έχει εξετασθεί ακόμη από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου… ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ.

Πηγή: esos.gr

Πληροφορική (βλ. παρακάτω) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

Και γιατί κ. Κοντογιάννη μας κοροϊδεύατε ότι η Πληροφορική θα πιστοποιείται στο Γυμνάσιο;

Και στο Λύκειο θα την καταργήσετε; Αυτό θα είναι το νέο «ψηφιακό» σχολείο που ονειρεύεστε;

Μία πρώτη εκτίμηση είναι ότι σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ (βλ. πρότερη ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ) ή λέγε με «Τεχνολογικό Λύκειο», το Γενικό Λύκειο μετατρέπεται στο παλιό Κλασικό που γνωρίζαμε (τουλάχιστον οι παλιότεροι).
Διαβάστε επίσης κατ’ αποκλειστικότητα :

11. Ένταξη των νέων τεχνολογιών στη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης.

  • Σε όλα τα μαθήματα καθιερώνονται εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων.
  • Τα εργαλεία αυτά είναι δυνατόν να τα χρησιμοποιεί και ο μαθητής σε κάθε ερευνητική ή άλλη προσπάθειά του (έρευνα βιβλιογραφίας, παρουσίαση εργασιών κλπ)

Η Π.Ε.ΚΑ.Π (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής) εξέδωσε και την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με το σχέδιο για το Νέο Λύκειο:

Ανακοίνωση σχετικά με το σχέδιο για το Νέο Λύκειο (03/10/2010)

Α.Π. 62/3-10-2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στο σχέδιο σχετικά με τη δομή του Νέου Λυκείου το οποίο διέρρευσε στις 2/10/2010 στον τύπο, διαφαίνεται ότι η Πληροφορική δεν έχει θέση σε αυτό, αντίθετα με άλλα θεωρητικά μαθήματα για τα οποία φαίνεται να υπάρχει θεαματική αύξηση των ωρών διδασκαλίας τους.

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) θεωρεί ότι το σχέδιο αυτό βρίσκεται έξω και πέρα από κάθε λογική και εξαγγελία και σε πλήρη δυσαρμονία με τη φιλοσοφία που επαγγέλλονται κινήσεις όπως η “ανοιχτή” ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ή οι δημόσιες διαβουλεύσεις στο Διαδίκτυο (opengov).

Στην εποχή που όλοι ευαγγελίζονται τη μετάβαση από την κοινωνία της Πληροφορίας στην κοινωνία της Γνώσης και ενώ επί μία δεκαετία και πλέον διδάσκεται η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο, το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει το δρόμο της ολοκληρωτικής κατάργησης της διδασκαλίας της αγνοώντας ακόμη και το ότι για την εισαγωγή των μαθητών σε μία από τις 36 σχολές Πληροφορικής των ΑΕΙ-ΑΤΕΙ απαιτούνται γνώσεις που πρέπει να αποκτηθούν από τους μαθητές στο Λύκειο.

Εκτιμάμε ότι σήμερα ο πληροφορικός αλφαβητισμός αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την προώθηση όλων των επιστημών, θετικών, τεχνολογικών και θεωρητικών, και είναι απαραίτητος για τη διαμόρφωση συνειδητών πολιτών ικανών να λαμβάνουν κρίσιμες αποφάσεις για την κοινωνική εξέλιξη και τη βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Η Π.Ε.ΚΑ.Π. όπως είναι γνωστό έχει συμβάλλει με προτάσεις στο σχεδιασμό της δομής του Νέου Λυκείου, με στόχο ένα πραγματικά σύγχρονο και αποτελεσματικό Λύκειο, το οποίο να εκπαιδεύει με επάρκεια τον πολίτη του 21ου αιώνα, αλλά και να προετοιμάζει τον αυριανό επιστήμονα.

Γι αυτό, καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπ.Π.Δ.Μ.Θ. να δεχτεί το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. σε απευθείας συζήτηση για όλα τα παραπάνω, όπως επανειλημμένα έχουμε αιτηθεί (διαδοχικά σε Υπουργό, Υφυπουργούς, Γενικό Γραμματέα και Ειδικό Γραμματέα) από τις 17/11/2009, όταν και καταθέσαμε τις σχετικές μας προτάσεις.

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Θα ασχοληθείτε επιτέλους σοβαρά με την παιδεία ή μήπως πρέπει να κάνετε κάτι άλλο; Χορτάσαμε από λόγια και «μεταρρυθμίσεις» της μιας μέρας…. Φάσκετε και αντιφάσκετε κύριοι !!

Σχετικά άρθρα μας:

Οι καθηγητές πληροφορικής διαμαρτυρόμαστε για το σχέδιο προγράμματος στο Λύκειο

 

Advertisements

3 thoughts on “Πιστοποίηση της πληροφορικής στο Γυμνάσιο … και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της στο Λύκειο;

  1. Παράθεμα: Πιστοποίηση της πληροφορικής στο Γυμνάσιο … και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της στο Λύκειο; (via ΜΕ ΑΠΟΨΗ) | αἰέν ἀριστεύειν

  2. Πιστοποίηση της πληροφορικής στο Γυμνάσιο … και ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της στο Λύκειο;

    Ο καθε ασχετος Ελληνας υπουργος παιδειας ,προσπαθωντας να πραγματοποιησει τα συμπλεγματα του, τυμβωρυχει στο πτωμα της παιδειας!..
    Μονο τα παν/μια κανουν προγραμματα σπουδων.Η πολιτεια συνδραμει οικονομικα…
    Περικοπη μαθηματικων και φυσικης ισοδυναμει με θανατο της πληροφορικης,τεχνικης,….
    Κυρια Διαμαντοπουλου το PC δεν ειναι παιχνιδακι!.. Εχει software ,hardware , και αλλα πολλα…To πρωτο ειναι συμβολικη λογικη,μαθηματικα,…,και το δευτερο φυσικη,νανοτεχνικη,…Ο αλγοριθμος ειναι ενα θεωρημα ,που δουλευει αποτελεσματικα..
    Καποιος καθηγηταρας απο το περβαλλον σας ,ας ανοιξει λιγο τα ματια σας…Η κρυπτογραφια,κρυπαταναλυση ειναι σκληρη θεωρια αριθμων!…
    Προσφερομαι αμισθι να σας παραδωσω ορισμενα μαθηματα ,μηπως συνελθετε..
    Το κινητο σας στηριζεται στα μαθηματικα και την θεωρητικη φυσικη… Η πιστωτικη σας καρτα παλι στα μαθηματικα και την φυσικη..

    • Πολύ σωστά. Θα συμφωνήσω απόλυτα. Αν και η σε βάθος ανάλυση πολλών εννοιών δεν είναι ο ρόλος της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
      Εκεί που θα διαφωνήσω σχεδόν κάθετα, είναι στο «καθηγηταράς» που είναι στο περιβάλλον της υπουργού (και κάθε υπουργού) … Αν ήταν όντως «καθηγηταράς» ΔΕΝ θα ήταν στο περιβάλλον της αλλά στο περιβάλλον της εκπαίδευσης. Όλοι μας ξέρουμε (τουλ. οι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί) ποιοι βρίσκονται σε τέτοιες θέσεις και γιατί. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι αυτοί αγνοούν την εκπαιδευτική πραγματικότητα, καθώς δεν έχουν διδάξει ποτέ και δεν μπορούν να ξέρουν.
      Και στο τελευταίο, να της παραδώσετε αμισθί μαθήματα, θεωρώ ότι θα χάσετε πολύτιμο χρόνο. Αν ήταν να τα ξέρει, θα τα ήξερε.
      Δεν είναι δε τυχαίο ότι ο γιός της πηγαίνει σε ιδιωτικό σχολείο και, απ’ ότι γνωρίζω, παρακολουθεί ξενόγλωσσο πρόγραμμα, κάτι που σημαίνει ότι ΔΕΝ θα δώσει πανελλήνιες, θα σπουδάσει στο εξωτερικό (με δικές μας δαπάνες φυσικά) και τελειώνοντας θα αναλάβει το «θεάρεστο έργο» να συνεχίσει την καταστροφή που ξεκίνησε η μητέρα του και οι προκάτοχοί της.

Σχολιάστε εδώ:

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s