ΑΠΟΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ / ΑΡΘΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ / Γενικά / ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ / Διόδια / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία

Δε πληρώνω επειδή… έτσι!

Επανέρχομαι στο «κίνημα» του «Δε πληρώνω- Δε πληρώνω».

Λοιπόν ακούστε ή μάλλον διαβάστε.

Στην περίπτωση της εθνικής Αθηνών- Πατρών με έχουν «ψήσει» ότι έχουν δίκιο γιατί τα επιχειρήματά τους είναι αληθοφανή (όχι ότι το έψαξα αλλά έτσι νομίζω).

Στα υπόλοιπα διόδια της χώρας (εννοώ εκεί όπου είναι τελειωμένοι οι δρόμοι) οι ντόπιοι κάτοικοι επίσης πιστεύω ότι έχουν δίκιο.

Αυτός που ταξιδεύει από Αθήνα- Θες/νίκη έχει 100% άδικο για αρκετούς λόγους αλλά έστω ότι το κάνει για λόγους υποστήριξης του «κινήματος».

Εκεί όμως που είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά των «μελών» τους είναι στα ΜΜΜ.

Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή παρακαλώ.

Δεν χρησιμοποιώ ΜΜΜ.

Για να πάω από το σπίτι στη δουλειά θα πρέπει να αλλάξω δύο τρεις «γραμμές» και να περπατήσω αρκετά, ενω σε 12 λεπτά είμαι εκεί με το αυτοκίνητό μου, οπότε με βολεύει καλύτερα (εκτός του κόστους).
Τις σπάνιες φορές (εδώ και χρόνια) που χρησιμοποίησα τo metro, άφησα το εισητήριό μου στην έξοδο για να το χρησιμοποιήσει κάποιος που το είχε ανάγκη.

Κάπου είχα διαβάσει ότι το κάνουν στο εξωτερικό και μου άρεσε.

Το σημείο κλειδί είναι το εξής.

Αν στην είσοδο του σταθμού έβρισκα εγώ ένα «αφημένο» εισητήριο, δε το χρησιμοποιούσα αλλα το άφηνα για κάποιον που έχει πραγματικά ανάγκη!
Έτσι η οικονομική ζημιά που προκαλούσα στο μέσο ήταν όσο γίνετε μικρότερη σε σχέση με το «ηθικό» κέρδος (αν υποθέσουμε ότι πάντα το «κόλπο» δούλευε ρολόι.
Τέλος πάντων πίστευα ότι κάτι κάνω.

Τώρα τι γίνεται;

Σου λένε κάποιοι ότι το εισητήριο ακριβαίνει και «δε πληρώνω».
Άλλος λέει «δεν έχω, δε πληρώνω».
Ο κορυφαίος της παρέας ( ο λεβέντης) λέει «δε πληρώνω εγώ δε θα πληρώσεις και σύ» και τσουπ. Σπάει το ακυρωτικό μηχάνημα.

Τι λες ρε κεφτέ;
Τη περιουσία του μπαμπά σου σπας;

Έχεις καταλάβει ότι αυτή τη ζημιά που προκαλείς θα την πληρώσεις έτσι η αλλιώς αλλα με υποχρεώνεις να πληρώσω ΚΑΙ εγώ που ΔΕΝ χρησιμοποιώ το μέσο αυτό;

Δηλαδή δε μπορούμε πια να κάνουμε τίποτα αν δεν γίνεται με ψευτοτσαμπουκάδες και κλανομαγκιές;
Δε γίνετε να διαμαρτυρηθείς χωρίς να προκαλείς- ταλαιπωρείς- χρεώνεις εμένα τον ΑΣΧΕΤΟ;

Αν βρω τα αιτήματά σου δίκαια θα σε υποστηρίξω από μόνος μου αλλα με το ζόρι; Χωρίς να συμφωνώ;
Γιατί… ΕΤΣΙ;

Από αύριο θα αρχίσω διαμαρτυρία και γω.
Θα βάψω ροζ με γαλάζιες βούλες όλες τις εξώπορτες πολυκατοικιών στην Αθήνα (προσθέτοντας ένα πρόβλημα στον νυν Δήμαρχο για τα προβλήματα που δημιούργησε ο πρώην) και χρεώνοντας όλους εμάς με «μερεμετάκια» ώστε να ζήσουν και οι μπογιατζήδες.

Καλό;

Υ.Γ.
Αυτοί που θα βάλουν άσσο στην αξιολόγηση, ας μπουν στον κόπο να γράψουν δύο λόγια.
Απόψεις ανταλλάσουμε.
🙂

3 thoughts on “Δε πληρώνω επειδή… έτσι!

  1. Δεν δικαιολογείς όμως κάπου τα εξής:
    1) ΜΜΜ, εγώ πχ που είχα κάρτα μηνιαία πάντα και τον Ιανουάριο χάρη στις απεργίες τους θα έχανα εξετάσεις αν δεν είχα αυτοκίνητο, πρέπει να πληρώσω; Και μάλιστα να πληρώσω το ίδιο ποσό με τους μήνες όπου δεν είχε απεργίες και στάσεις; Και καλά εγώ, ο άλλος που δεν έχει αμάξι ως εναλλακτική επιλογή;
    2) Στα διόδια μπορείς να μου πεις αυτούς τους «αρκετούς λόγους», γιατί δεν βλέπω να αναφέρεις κανέναν. Από πού κι ως πού να πληρώνουμε τα κέρατά μας για δρόμους οι οποίοι ΔΕΝ θα έπρεπε καν να λέγονται δρόμοι σε κάποια σημεία; Επειδή έχω πάει σε αρκετές χώρες του εξωτερικού και ξέρω τι δρόμους έχουν, εκεί κατανοώ τα διόδια. Εδώ όμως ξέρω ότι οι δρόμοι είναι καρμανιόλα και χαλάνε κάθε τρεις και λίγο για να παίρνουν ξανά και ξανά εργολαβίες οι «έξυπνοι».
    Κι ένα video που φανερώνει αρκετά: http://bit.ly/figv7V

  2. Αγαπητέ DragoN,

    Θα ήθελα να σου δείξω ένα παλιότερο άρθρο στο blog με θέμα:
    «Κλείνουν το κεφάλαιο των δωρεάν βιβλίων;»

    Πολύ φοβάμαι ότι ΚΑΙ αυτό έρχεται !!! Ο ΓΑΠ είχε «προετοιμάσει» το έδαφος από την επίσκεψη σε σχολείο της Λήμνου, για τα e-books (Σχετικό άρθρο: Ψηφιακές «φούσκες» για το «νέο» σχολείο ) (Κάνε τον κόπο να του ρίξεις μια ματιά)

    Αν λοιπόν κάποιος ΔΕΝ ενδιαφέρεται για τη Δημόσια (δωρεάν) παιδεία, αυτό θα του δίνει το δικαίωμα να λέει: «Πολύ σωστά !!! Όσοι πάνε σε δημόσια σχολεία ας πληρώνουν … Γιατί να πληρώνω εγώ για αυτούς; Εγώ το παιδί μου το πηγαίνω σε ιδιωτικό !!»

    Είναι λογική αυτή;

    Στα αλήθεια πιστεύεις ότι υπάρχει έστω και μια σταγόνα κοινωνικής πολιτικής στην Ελλάδα μετά τις 23 Απριλίου 2010 που υπογράφτηκε η συνθήκη του ΔΝΤ;

  3. Πάμε ένα- ένα.

    Το θέμα της φθοράς ξένης (και μάλιστα δημόσιας) περιουσίας νομίζω ότι δεν πρέπει να αναφερθεί καθόλου.
    Η κοινωνική πολιτική του μνημονίου ΔΕΝ ήταν στο θέμα που διατύπωσα την άποψή μου άρα δεν πιστεύω ότι πρέπει να απαντήσω σε αυτό.
    Παρ´ όλα αυτά θα σου πω ότι κατά την άποψή μου το μνημόνιο δεν είναι το πρόβλημα αλλά μία κακή (κάκιστη) και επώδυνη λύση.
    Η παιδεία επίσης είναι άσχετη με το θέμα αλλά θα το διαβάσω αργότερα και θα σου πω την άποψή μου σε εκείνο το θέμα.
    Ταξίδεψα πρόσφατα σε χώρα της Ευρώπης και είδα και λακούβες και κίνηση και διόδια.
    Το κακό είναι ότι στη χώρα μας δεν έχουμε τόσο (καθόλου) ανεπτυγμένο οδικό δίκτυο και δεν έχουμε άλλη επιλογή από τον εθνικό δρόμο.
    Τα ηλεκτρονικά διόδια που επιτέλους ανακάλυψαν και στη χώρα μας ίσως είναι μία καλή λύση εφόσον οι «εργολάβοι» μας παραδώσουν τα έργα κάποτε (μιλάω για την εθνική Αθηνών – Πατρών).
    Επειδή κάποιοι τα έφαγαν δε μπορώ να τα ισοπεδώσω όλα.
    Γι αυτό και δίνω (και σιγά το πρόσωπο) δίκιο σε πολλές περιπτώσεις στην άρνηση πληρωμής των διοδίων.
    Κάθε Κυριακή χρησιμοποιώ την Εθνική οδό μέχρι τη Μαλακάσα ή την Αττική οδό μέχρι το Μαρκόπουλο.
    Πρόκειται για τελειωμένους δρόμους που έχω τη δυνατότητα να μην χρησιμοποιήσω αφού υπάρχει τρόπος να πάω πιο αργά αλλά δωρεάν στη δουλειά μου.
    Υπάρχει κανείς να μου πει ότι κακώς πληρώνω;
    Ότι δηλαδή ενώ είμαι ένας αποδέκτης του έργου, θα έπρεπε να μου το παρέχει το «κράτος» (εσείς οι φορολογούμενοι δηλαδή) δωρεάν;
    Οι εργολάβοι φίλε έχουν πάρει τα έργα χρηματοδοτούμενα από τις τράπεζες (στις οποίες το κράτος έχει διασφαλίσει την κερδοφορία τους με ομολογίες) και τα δάνεια των εργολάβων είναι εγγυημένα από (μάντεψε) το ελληνικό δημόσιο.
    Άρα αν δεν τους πληρώσουμε, κλείνουν (τα λεφτά τους είναι βόρεια) και έχουμε μερικές εκαντοντάδες απολυμένους, τα δάνεια τους να πληρώσουμε και τους δρόμους ….
    Πρόταση.
    Πάμε όλοι μαζί την Δευτέρα έξω από το σπίτι του υπουργού μεταφορών που υπέγραψε τη σύμβαση του 2007.
    Την Τρίτη έξω από το σπίτι του σημερινού.
    Τετάρτη στον πρώην.
    Πέμπτη στο νυν κοκ.
    Να καταλάβουν ότι το κακό (όπως και εσύ φίλε συμφωνείς) δεν είναι ότι δεν πληρώνουμε γιατί έτσι αλλά ότι ΔΕΝ είμαστε διατεθημένοι να πληρώνουμε υπηρεσίες που ΔΕΝ έχουμε η που ΔΕΝ αξίζουν.
    Νομίζω ότι αυτό είναι πιο τίμιο.
    Για τις απεργίες δεν έχω να σου πω κάτι.
    1000 φορές δίκιο έχεις αλλά δε νομίζω ότι φταίει η διοίκηση του οποιουδήποτε ΜΜΜ αλλά οι εργαζόμενοι συνδικαλιστές τους.
    Οι διοικήσεις έχουν τεράστιες ευθύνες (και οι πολιτικοί μας) για τα ελείματα, τις κακές παροχές, το πελατειακό καθεστός κλπ κλπ κλπ.
    Δεν διαφωνώ πουθενά μαζί σου στη βάση πιστεύω απλά το αντιμετωπίζω διαφορετικά.
    Σοβαρά μιλώντας πιστεύω ότι αν οι διαδηλώσεις και οι διαμαρτυρίες γινόταν στα ΣΠΊΤΙΑ ΤΟΥΣ, θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα.

Σχολιάστε εδώ:

