Άρθρα που διαβάσαμε / ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ / Διαδίκτυο / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία / Ντοκουμέντα / Προκλήσεις / Τεχνολογία

Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί και χρεώνει το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει;

cosmoteΑπό τις 2 Μαΐου η Cosmote φρόντισε πριν από μας για μας. Ενεργοποίησε την υπηρεσία Internet Day Pass χωρίς να ρωτήσει τους πελάτες της αν το επιθυμούν ή όχι, στέλνοντας απλά ένα μήνυμα γνωστοποίησης ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί. Σύμφωνα με την υπηρεσία αυτή, όποιος κάνει χρήση του διαδικτύου χρεώνεται 1 ευρώ τη μέρα για όγκο δεδομένων μέχρι 20ΜΒ.

Δεν θα ασχοληθώ με το αν συμφέρει ή όχι η υπηρεσία αυτή, αλλά με το γεγονός ότι ενεργοποιήθηκε ερήμην μας. Η ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρει: “Η υπηρεσία COSMOTE Internet Day Pass είναι προενεργοποιημένη σε όλους τους συνδρομητές Συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής που δεν έχουν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα ή πρόσθετη υπηρεσία που να παρέχει πρόσβαση στο Internet”.

Το τελευταίο περί καρτοκινητής με ανησύχησε περισσότερο, γιατί περιστασιακά, καρτοκινητό για λόγους ασφαλείας χρησιμοποιεί και ένα ανήλικο μέλος της οικογένειας και δεν θα θέλαμε να έχει πρόσβαση στο internet από το κινητό του. Μετά από τηλεφώνημα στις πληροφορίες 13838 διευκρινίστηκε ότι δεν ενεργοποιείται στα καρτοκινητά που δεν είχαν στο παρελθόν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα σύνδεσης στο internet, αλλά ενεργοποιείται αυτόματα σε αυτά που είχαν, καθώς και σε όλες τις νέες συνδέσεις καρτοκινητών που θα γίνουν στο μέλλον.

Αν εσείς έχετε πρόγραμμα συμβολαίου στην Cosmote και δεν έχετε ενεργοποιημένο ήδη κάποιο πακέτο σύνδεσης στο διαδίκτυο, να ξέρετε ότι το Internet Day Pass είναι ήδη ενεργοποιημένο για σας. Στην περίπτωση που δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να στείλετε με κεφαλαίους λατινικούς χαρακτήρες το μήνυμα END DAY στο 1333.

Δηλαδή γίνεται η εντελώς ανάποδη διαδικασία από αυτή που θα έπρεπε να έχει γίνει. Αυτοί που το επιθυμούν θα έπρεπε να το ζητήσουν και όχι όλοι οι υπόλοιποι να ζητάνε την απενεργοποίησή του.

Update: Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ότι αυτό δεν αφορά μόνο την Cosmote. Ανάλογη πολιτική έχει και η Vodafone, με τη διαφορά ότι στην ιστοσελίδα της επισημαίνεται ο κίνδυνος, λόγω των εφαρμογών που διαθέτουν τα λογισμικά των Smartphone να αποκτούν οι συσκευές πρόσβαση στο Internet αυτόματα χωρίς να το επιλέξει ο χρήστης και να χρεώνεται κάποιος που δεν το επιθυμεί, γι αυτό και δίνονται σχετικές οδηγίες που μεταφέρω εδώ:

Προσοχη! Αν κάνεις χρήση συσκευής Smartphone ενδέχεται, λόγω των εφαρμογών που διαθέτουν τα λογισμικά των συσκευών αυτών, να αποκτούν οι συσκευές πρόσβαση στο Internet αυτόματα και χωρίς να το επιλέξεις. Έτσι μπορεί να χρεώνεσαι με 1€ την ημέρα αν δεν έχεις ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα δεδομένων ή πρόγραμμα φωνής που προσφέρει δωρεάν ΜΒ.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείς Smartphone που έχει λογισμικό IOS (Iphone), Android ή Symbian (λειτουργικό που χρησιμοποιούν κυρίως τα Smartphones της Νokia) μπορείς να εμποδίσεις την αυτόματη πρόσβαση στο Internet κάνοντας τα ακόλουθα :

Αν είσαι χρηστής I-Phone: Επίλεξε Ρυθμίσεις-> Γενικά->Δίκτυο-> Κινητό Δίκτυο Δεδομένων-> Όχι

Αν είσαι χρήστης Android: Επίλεξε Ρυθμίσεις-> Ασύρματη τηλεφωνία και Δίκτυα->Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας-> Αφαιρεσε το από την Χρήση δεδομένων

Αν είσαι χρήστης Symbian: Επίλεξε Μενού->Ρυθμίσεις-> Συνδεσιμότητα->Ρυθμίσεις->Χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης- >Επίλεξε το Ερώτηση πάντα για να σου δίνεται η ευκαιρία να επιλέξεις αν θέλεις να μπεις στο Internet ή όχι.

Για να αποκτήσεις εκ νέου πρόσβαση στο Ιnternet θα χρειαστεί να επαναφέρεις τις προηγούμενες ρυθμίσεις – δηλαδή να επιλέξεις Ναι στο κινητό δίκτυο δεδομένων στο I phone, να ενεργοποιήσεις τα δεδομένα σε κινητό με Android και να βάλεις την χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης, στην επιλογή αυτόματα σε κινητό με λογισμικό Symbian.

Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε την Εξυπηρέτηση Πελατών Vodafone (13830).

ΠΗΓΗ: arahova.wordpress.com

ΣΧΟΛΙΟ:

Συνέβη και σε μένα πριν από μέρες. Ήρθε μήνυμα στο κινητό μου ότι ενεργοποιήθηκε η πρόσβαση στο internet, χρεώθηκε ο λογαριασμός μου με 1€ ΧΩΡΙΣ να με ρωτήσει αν το επιθυμώ ή όχι.

Αυτό με εκνεύρισε … η πολιτική τους: ενεργοποιώ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ αγαπητέ συνδρομητή.

«Ο κόσμος μας, εσύ» … εσύ που σε χρεώνουμε με ό,τι μας κάνει κέφι…. όποτε μας κάνει κέφι … Είτε το θες, είτε όχι.

Προχτές έγινε το ίδιο και στο κινητό της συζύγου μου. Πήρα λοιπόν τηλ. στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών Cosmote και είπα στην κοπέλα ότι η αυθαίρετη χρέωση είναι παράνομη και ότι κάτι τέτοιο πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ με τη σύμφωνη γνώμη του συνδρομητή. Επειδή έλεγε τα δικά της, την «έλουσα», όχι βέβαια προσωπικά αλλά για την Cosmote.

Αν έχει συμβεί και σε σας, θα σας συμβούλευα να κάνετε κι εσείς το ίδιο …

ΑΝ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ …

Μπράβο στην Cosmote και στην πονηριά της !!!

** Ενημέρωση 16/11/2011: Καμπάνες στους παρόχους κινητής για χρεώσεις Ιντερνετ

29 thoughts on “Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί και χρεώνει το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει;

  1. Παράθεμα: Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί και χρεώνει το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει; (via ΜΕ ΑΠΟΨΗ) | αἰέν ἀριστεύειν

  2. Παράθεμα: Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί και χρεώνει το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει; | dimaresis

  3. Ο OΤΕ χρεώνει -χωρίς ενημέρωση του πελάτη εννοείται- χρήση online antivirus στις συνδρομές ίντερνετ. Αν το δεις και το αναφέρεις, σου αφαιρούν τη χρέωση από τη μέρα που έγινε η αίτηση.

  4. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ! ΕΧΤΕΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΔΙΟΤΙ ΑΦΕΛΩΣ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ 1314 ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 0 ΕΥΡΩ! ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΠΗΡΑ ΣΤΟ 13838 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΩ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΣΤΟ INTERNET ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ Η ΛΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΣΤΟ 1333 END DAY.

  5. το ιδιο συνεβη και σε μενα ειναι πολυ εκνευριστικο πηρα τηλ στην εξυπηρετιση πελατων στην αρχη μου βγαινει ο αυτοματος και ελεγε τα δικα του εγω εδωσα φωνητικη εντολη (θελω να μιλησω με εκπροσωπο) μου λεει μετα η συνομιλια με εκπροσωπο ειναι με χρεωση παρολα αυτα συνεχισα και οταν μιλησα η κοπελα μου ελεγε οτι ετσι ειναι δηλαδη της λεω μας λετε αυτο ειναιι και σε οποιον αρεσει οκ . και τωρα ψαχνω να βρω αλλη εταιρια οχι για το ενα ευρω αλλα ειναι σπασιμο να σου περνουν τα λεφτα με τσαμπουκα.δηλαδη εγω με 10 ευρω καρτα εβαζα 600 λεπτα προς whats up και 3 ευρω για 60 λεπτα ιντερνετ μου μεναν κατι ψιλα αφου αφαιρουνται και για τους φορους.δηλαδη αν ξεχασεις να ανανεωσεις τα 60 λεπτα η cosmote θα σου τα παρει ετσι και αλλιως και χοντρα.τσαμπουκαλε ολε ολε.και θα πρεπει να παρεις και δευτερη καρτα για να εχεις ιντερνετ. κατσε να δεις χωσιμο που θα φαει η cosmote απο μενα σε ολα τα φορουμ αμα δεν χασουν πελατολογιο απο μενα ……

    • Να τους πάρεις τηλ (εξυπηρέτηση πελατών) … να τους πεις ότι όλο αυτό είναι παράνομο και αν δεν σταματήσουν ή θα αλλάξεις εταιρεία ή/και θα τους καταγγείλεις.

      Πες τους επίσης ότι έχουν γίνει ρεζίλι στο διαδίκτυο

      Εμένα δεν μου το ενεργοποίησαν ξανά από τότε και αν το κάνουν … θα τους κάνω ρεζίλι και θα τους καταγγείλω στο ΙΝΚΑ και όπου αλλού μπορέσω.

  6. Εγω πάντως που είμαι χρήστης iPhone όταν είμαι σπιτι κι άρα δεν επιθυμώ την χρήση Ίντερνετ απο την κάρτα, κλεινω απλα το δίκτυο δεδομένων. Και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Όταν είμαι έξω και θέλω σύνδεση τότε το ανοίγω, χρεωνομαι όσο είναι και έχω Ίντερνετ. Simple as that

  7. παιδια εγω σας εχω καλυτερο.εχω ενα κινητο που για να μπεις ιντερνετ πρεπει να πατησεις οκ η ακυρο αντιστοιχα.αν πατησεις οκ για να μπει στο ιντερνετ ζηταει μειλ κ κωδικο κ ξανα οκ.μια ωραια μερα ειχα το κινητο στο τραπεζι κ ελυνα σουντοκου,ξαφνικα ερχεται μνμ οτι συνδεθηκα στο ιντερνετ.εγκεφαλικο κανονικα.πηρα στην κοσμοτε κ μου ελεγαν μαλακιες οτι φταινε οι εφαρμογες για τον καιρο.εξηγησα στον μα…α οτι δεν εχω τετοια εφαρμογη κ οτι για να μπω σε οποια σελιδα θελει μειλ κ κωδικο αφου με ρωτησει πρωτα.κ πως χωρις να το εχω στα χερια μου με χρεωνει.απαντα ο υπαλληλοςθελετε να πειτε πως σας χρεωνει λες κ κλεβει.κ του λεω εννοειται πως με κλεβει

  8. Καλησπέρα! Είχα και εγώ cosmote και άλλαξα σε vodafone γιατι δεν πήγαινε άλλο! Μου χρεωνόταν το καρτοκινητό λόγω του Ιντερνετ και μου τελείωνε η κάρτα συνέχεια χωρίς να μιλήσω ή να στείλω μηνύματα. Στην vodafone έχει και δωρεάν υπηρεσίες που βρήκα και μπορώ και μπαίνω και στο facebook χωρίς να μου τρώει την κάρτα!!

  9. Καλησπέρα! Εχω καρτοκινητο Wind από τοτε που βγηκαν τα κινητα. Η wind στελνει ότι χρεωθηκα 1 ευρω …κτλ καθημερινα -χωρις να δουλευω το ιντερνετ (από κινητο δικτυο δεδομενων, είναι εκτος)- γιατι εχω wifi. Το αποτέλεσμα για να μην σας λεω ποσο αγανακτησα με την *εξυπηρετηση πελατων*, είναι ότι μου βρηκε λυση η Wind και μου καταργησε το GPRS. ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΓΩ γιατι δεν υπηρχε άλλη λυση Όπως μου ειπαν γιατι ΕΤΣΙ είναι το πρόγραμμα τους αλλαξε κτλ κτλ

Σχολιάστε εδώ:

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.