ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ / Εκπαίδευση / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία / ΜΜΕ / Ντοκουμέντα / Προκλήσεις / Παιδεία / Πολιτική / Σχολείο

Διαμαντοπούλου: «Εγώ είμαι υπουργός κι εσείς βουλευτής. Όχι τσαμπουκάδες σε εμένα. Εκεί που σας παίρνει»

Στο διάλογο μεταξύ Διαμαντοπούλου και Παφίλη που ακολουθεί (2ο μέρος στο 8:15) η υπουργός απευθυνόμενη στον βουλευτή του ΚΚΕ Παφίλη λέει τα εξής:

«Αυτού του είδους τον τσαμπουκά, που θα μου λέτε εμένα που είμαι υπουργός κι εσείς που είστε βουλευτής μέσα στο κοινοβούλιο: κομμένα αυτά … εκεί που σας παίρνει!!!»

Ωραία μιλάτε κα υπουργέ. Να σας χαιρόμαστε … μωρέ τόση δημοκρατία που έχετε, σας τρέχει από τα μπατζάκια !!! Δεν κατάλαβα δηλ. τι σημαίνει υπουργός;;; Κάτι σαν ανώτατος άρχων … σαν ελέω Θεού βασιλιάς; Πολύ μεγάλη ιδέα έχετε περί της θέσης σας. Για προσγειωθείτε λιγάκι. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΣΤΕ. Κι εσείς και όλοι σας μέσα στο κοινοβούλιο. Άντε μπράβο.

Το αν οι καταλήψεις είναι υποκινούμενες καλά κάνει και σας προβληματίζει. Εμάς όμως ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ που οι αποφάσεις σας και οι νόμοι σας είναι ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ που με τόσο ζήλο υπηρετείτε. Οπότε οι αγώνες μας θα είναι πλέον προς κάθε κατεύθυνση και με οποιοδήποτε τρόπο και δυστυχώς για σας, θα είναι και ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΙ. Αν δεν σταματήσετε εσείς θα σας σταματήσει η οργή του λαού. Αυτού που παντελώς αγνοείτε. Όταν θα έρθει η ώρα του θα είναι πολύ αργά για σας. Τα ελικόπτερα δεν χωράνε πολλούς. Ή κρατήστε θέση ή … φύγετε τώρα που είναι νωρίς.

-VAG-

Σχολιάστε εδώ:

