ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ / Εκπαίδευση / Ελλάδα / Κοινωνία / Προκλήσεις / Πολιτική / Σχολείο

«Γιατί μπαμπά δεν έχει το σταυρό»;

Σήμερα το πρωί λίγο πριν φύγουμε από το σπίτι για να πάμε στην παρέλαση, η μικρή μου κόρη (Α’ Δημοτικού) μου έκανε μια ερώτηση, η οποία με … ξάφνιασε και με έφερε σε αμηχανία.

Μου έδειξε το πάνω μέρος από το κοντάρι της σημαίας και με ρώτησε: 

«Γιατί είναι έτσι; Μου φαίνεται παράξενη. Εδώ δεν πρέπει να έχει το σταυρό»;

Ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα να της απαντήσω. Να ομολογήσω ότι τη σημαιούλα δεν την αγοράσαμε εμείς. Μια φίλη που αγόρασε για τα παιδιά της πήρε κι άλλη μια για μας. Δεν ξέρω από πού τις πήρε. Αφού φύγαμε για την παρέλαση, εκεί διαπίστωσα ότι όλες οι σημαίες που είχαν τα μικρά παιδιά ήταν ίδιες. Κοντάρι χωρίς σταυρό … Κάποιον φίλο που ρώτησα στην παρέλαση, αν το πρόσεξε … μου είπε ότι ίσως να το κάνουν έτσι για να μην βγάλουν κανένα μάτι !!!!!

Τα δικά μου μάτια και της κόρης μου γιατί «βγήκαν» ΧΩΡΙΣ το σταυρό;;; 

-VAG-

5 thoughts on “«Γιατί μπαμπά δεν έχει το σταυρό»;

  1. Έχει σταυρό λίιιιιιιιιγο παρακάτω αν προσέξεις – όπως βλέπεις την σημαία πάνω αριστερά.
    Με πόσους σταυρούς δηλαδή είσαι ευχαριστημένος; Καμιά δεκαριά; Ζωγράφισε καμία δεκαριά αν είναι να νιώσεις καλύτερα βρε αδερφέ!

    • Δεν είναι θέμα «ευχαρίστησης».
      Κατ αρχάς την ερώτηση δεν την έκανα εγώ … η κόρη μου την έκανε και είναι 6,5 ετών. Και προφανώς στο σχολείο της και αλλού έχει παρατηρήσει ότι η σημαία πρέπει να έχει σταυρό στο κοντάρι. Να τη βάλω να τον ζωγραφίσει;

      ΥΓ.
      Η ειρωνεία δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος για να σχολιάσει κανείς … ούτε μέθοδος για να πείσεις κάποιον.
      Φιλικά

    • Τι τον πέρασες το σταυρό stardust30;; Κόκα-κόλα; Να βάλουμε καμιά δεκαριά ποτήρια να χορτάσουμε; Πιθανό (για σένα) και ο σταυρός που έχει η σημαία να σου φαίνεται υπερβολή.

      Η μικρή προφανώς θα το έχει δει στο σχολείο, το αποτύπωσε στο μυαλό της και της έκανε εντύπωση που είχε αυτή τη στρογγυλή μπάλλα.
      Αγαπητέ Vag η κόρη σου φαίνεται πολύ παρατηρητική για την ηλικία της.

      • Φίλε Κώστα … από ότι φαίνεται ο stardust30 και πολλοί άλλοι δεν θέλουν να είμαστε «πρόβατα» και «δούλοι» καμιάς θρησκείας (με μια ματιά στο blog του θα το καταλάβεις) … αλλά προτιμούν να είμαστε δούλοι και πρόβατα (χωρίς εισαγωγικά) στα αφεντικά της παγκοσμιοποίησης και της νέας τάξης.

  2. Παράθεμα: Γιατί μπαμπά δεν έχει το σταυρό; |

Σχολιάστε εδώ:

