ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ / Γενικά / Εκλογές / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία / Προκλήσεις / Πολιτική

Μου γεμίσατε το γραμματοκιβώτιο με τις παλιοφυλλάδες σας

ImageΑμάν πια … έλεος …

Γέμισε το γραμματοκιβώτιό μου με φυλλάδια, φωτογραφίες, «σταυρωμένα» ψηφοδέλτια και … βιογραφικά από υποψήφιους. Και επειδή δεν είχε άλλο χώρο, τα βάζανε και κάτω από την πόρτα, τα κρεμούσαν στο χερούλι και όποια άλλη χαραμάδα βρίσκανε. ΕΛΕΟΣ !!!

Και μάλιστα όχι από ένα ο καθένας αλλά δυο, τρία και τουλάχιστον πέντε «σταυρωμένα» ψηφοδέλτια.

Στην αρχή λέγανε ότι τα λεφτά δεν φτάνουν για τα ψηφοδέλτια των εκλογών. Και τώρα μοιράζουν … μοιράζουν τα ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΡΕ;

Με τα λεφτά μας μοιράζετε φυλλάδες και ότι άλλο σας κατέβει.

Μάλιστα κυρίες και κύριοι Μαυρογιαλούροι … θα σας ψηφίσω όλους μαζί …

Το έκανα ήδη…

ΕΓΡΑΨΑ «ΚΑΛΠΗ» στον ΜΠΛΕ ΚΟΥΒΑ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ και ΤΑ ΕΡΙΞΑ ΟΛΑ ΜΕΣΑ.

Όχι όλα ακριβώς … ΚΡΑΤΗΣΑ ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΑΣ.

Μπορεί να τα χρειαστεί κανένας φίλος μου αν ξεκινήσει καμιά δικιά του δουλειά για να σας πάρει για βοηθούς. Για εξωτερικές εργασίες.

Θα σας πάρουν λέτε;

ΥΓ.

  1. Για όσους από εσάς επιλέγουν και το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα (όπως τα λέτε social media) εκεί την πατήσατε !!  Η οθόνη μου είναι ολοκάθαρη. ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΕΝ ΕΙΔΑ. Νάναι καλά τα φίλτρα που κόβουν τις διαφημίσεις. 
  2. Από την τηλεόραση; … αυτή είναι γυρισμένη στο βίντεο και βλέπω ό,τι θέλω και όχι ό,τι μου σερβίρετε.

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ …

Σχολιάστε εδώ:

