ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ / Γενικά / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία / Πολιτική

Ο απογραφέας μου χτύπησε την πόρτα ΔΥΟ φορές!!

Λοιπόν…

O απογραφέας ήρθε σήμερα 15/5 το απόγευμα. Ήταν ελαφρώς φοβισμένος και ενήμερος για όλα αυτά που έχουν γραφτεί στο διαδίκτυο περί της απογραφής. Το πρώτο που τον ρώτησα ήταν αν δέχεται να του απαντήσω σε ό,τι θέλω και όχι σε όλες τις ερωτήσεις. Το δέχτηκε. Μου είπε μάλιστα ότι τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό. Μου είπε όμως ότι θα τα γράψει με μολύβι, όχι με στυλό γιατί έτσι τους είπαν. Διευκολύνει την καταχώρηση στον υπολογιστή που γίνεται με scanner. Αρχικά τους έδιναν κάποιο ειδικό στυλό το οποίο κρατούσε μια ώρα το κείμενο, μετά έσβηνε. Δεν το πολυκατάλαβα.

Μου τόνισε ότι ΔΕΝ είναι υπεύθυνη δήλωση. ΔΕΝ υπογράφουμε εμείς αλλά μόνο οι απογραφείς. Μου είπε βέβαια και αυτό που διάβασα στο blog αλλενάκι, ότι δηλ. κάποιος απογραφέας ή/και αυτός που θα καταχωρήσει στον υπολογιστή τις απογραφές, έχει τη δυνατότητα να γράψει ό,τι θέλει, αρκεί να πάρει το ρίσκο μιας και αυτός υπογράφει (όχι ο απογραφόμενος).

Του απάντησα λοιπόν μόνο στις «προφανείς» ερωτήσεις που αφορούν την απογραφή. Δηλ. πόσα μέλη είμαστε στην οικογένεια, γραμματικές γνώσεις, από πότε μένουμε σ’αυτό το σπίτι (και στην περιοχή) και τις ηλικίες μας. Σε «πράσινες» ερωτήσεις και σε ερωτήσεις σχετικά με τα οικονομικά (πηγές εισοδήματος κλπ) ΔΕΝ απάντησα. Μάλιστα, στην ερώτηση για το επάγγελμα της συζύγου μου (που είναι άνεργη για πάνω από 5 χρόνια), ο ίδιος μου «πρότεινε» να βάλω «οικιακά» για να αποφύγουμε τις πολλαπλές απαντήσεις: από πότε μέχρι πότε δούλευε εδώ ή εκεί… (Λέτε να μου έρθει αύριο το ΙΚΑ για τα ένσημα που δεν δίνω στη σύζυγο;; 🙂 ) Έντυπο σχετικά με δωρεά οργάνων ούτε μου έδειξε, ούτε κάναμε καμιά κουβέντα (είχα και κάποιους φίλους επίσκεψη εκείνη τη στιγμή και το ξέχασα).

Αφού τελειώσαμε με τα έντυπα, μου έδωσε ισάριθμα με τα απογραφόμενα μέλη (συν άλλο ένα) αποδεικτικά της απογραφής. Μετά του είπα να περιμένει να τα σκανάρω για να κρατήσω αντίγραφα. ΔΕΧΤΗΚΕ… Μάλιστα μου είπε να τα κρατήσω για λίγη ώρα μέχρι να πάει στον επόμενο για απογραφή και να περάσει αργότερα να τα πάρει. Καλό;;;

Μετά από κανά τέταρτο μου χτύπησε πάλι το κουδούνι για να πάρει τα δελτία απογραφής. Ο απογραφέας σε μένα χτύπησε ΔΥΟ φορές!!

-VAG- Συνέχεια

Βαθμολογία: