ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ / Εκπαίδευση / Ελλάδα / Κοινωνία / ΜΜΕ / Παιδεία / Σχολείο

Χαίρεσαι που… ;

  • Χαίρεσαι που έκλεισαν την ΕΡΤ και απολύθηκαν 2.600 εργαζόμενοι … (θες κηφήνες, θες λαμόγια, πες τους όπως θες);
  • Χαίρεσαι που (αύριο) θα απολυθούν 10.000+ κηφήνες (; ) ή λαμόγια (επίορκοι αφού κάνουν ιδιαίτερα) καθηγητές και δάσκαλοι(*); Όλοι αυτοί είναι κηφήνες και κάνουν ιδιαίτερα; Κάντους τότε 9.999 μιας και εγώ ΔΕΝ  κάνω, ούτε έκανα ποτέ.
  • Χαίρεσαι που έκλεισαν (και θα κλείσουν κι άλλα) δημόσια σχολεία; Πολλά τα έξοδα βρε παιδί μου. Και άλλα τόσα που δίνουν οι γονείς για τα φροντιστήρια-ιδιαίτερα των παιδιών τους.
  • Χαίρεσαι που τη γλίτωσες;
  • Χαίρεσαι που θα έχεις καλύτερη δημόσια (όχι κρατική) τηλεόραση;
  • Χαίρεσαι που όλα σου τα προβλήματα θα στα λύσει η κυβέρνηση που ψήφισες;
  • Χαίρεσαι που κάποιοι άλλοι πεινάνε ενώ εσύ τα καταφέρνεις ακόμα;
  • Χαίρεσαι που ….(με όσα χαίρεσαι, δεν μπορώ να βρω κι άλλα)

Καλά κάνεις και χαίρεσαι … δικαίωμά σου είναι.

ΑΛΛΑ

Κοίτα καλύτερα τι γίνεται γύρω σου γιατί μπορεί να συμβεί αύριο ΚΑΙ σε σένα. Δεν το λέω εγώ … ο σοφός λαός το λέει …

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ.

ΥΓ.

(*) Αν ΕΣΥ μπόρεσες να διαβάσεις αυτά που έγραψα, είναι γιατί ΕΓΩ ή κάποιος άλλος σαν εμένα σου έμαθε να γράφεις και να διαβάζεις και τώρα χαίρεσαι που με επιστράτευσαν γιατί απλά ΣΚΕΦΤΗΚΑ να απεργήσω. Αν δεν έχεις παιδιά καλύτερα να μην κάνεις, αν χαίρεσαι με όσα γράφω για τους εκπαιδευτικούς, θα τα κάνεις δυστυχισμένα και μετά θα φταίει (πάλι) ο δάσκαλός τους.

Και ένα σκίτσο του Αρκά, που στο αφιερώνω, αφού χαίρεσαι ….

-VAG-

Σχολιάστε εδώ:

