Άρθρα που διαβάσαμε / ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ / ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ / Διαδίκτυο / Ελλάδα / Κρίση / Κοινωνία / Ντοκουμέντα / Προκλήσεις / Τεχνολογία

Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί και χρεώνει το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει;

cosmoteΑπό τις 2 Μαΐου η Cosmote φρόντισε πριν από μας για μας. Ενεργοποίησε την υπηρεσία Internet Day Pass χωρίς να ρωτήσει τους πελάτες της αν το επιθυμούν ή όχι, στέλνοντας απλά ένα μήνυμα γνωστοποίησης ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί. Σύμφωνα με την υπηρεσία αυτή, όποιος κάνει χρήση του διαδικτύου χρεώνεται 1 ευρώ τη μέρα για όγκο δεδομένων μέχρι 20ΜΒ.

Δεν θα ασχοληθώ με το αν συμφέρει ή όχι η υπηρεσία αυτή, αλλά με το γεγονός ότι ενεργοποιήθηκε ερήμην μας. Η ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρει: “Η υπηρεσία COSMOTE Internet Day Pass είναι προενεργοποιημένη σε όλους τους συνδρομητές Συμβολαίου, ΚαρτοΣυμβολαίου και Καρτοκινητής που δεν έχουν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα ή πρόσθετη υπηρεσία που να παρέχει πρόσβαση στο Internet”.

Το τελευταίο περί καρτοκινητής με ανησύχησε περισσότερο, γιατί περιστασιακά, καρτοκινητό για λόγους ασφαλείας χρησιμοποιεί και ένα ανήλικο μέλος της οικογένειας και δεν θα θέλαμε να έχει πρόσβαση στο internet από το κινητό του. Μετά από τηλεφώνημα στις πληροφορίες 13838 διευκρινίστηκε ότι δεν ενεργοποιείται στα καρτοκινητά που δεν είχαν στο παρελθόν ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα σύνδεσης στο internet, αλλά ενεργοποιείται αυτόματα σε αυτά που είχαν, καθώς και σε όλες τις νέες συνδέσεις καρτοκινητών που θα γίνουν στο μέλλον.

Αν εσείς έχετε πρόγραμμα συμβολαίου στην Cosmote και δεν έχετε ενεργοποιημένο ήδη κάποιο πακέτο σύνδεσης στο διαδίκτυο, να ξέρετε ότι το Internet Day Pass είναι ήδη ενεργοποιημένο για σας. Στην περίπτωση που δεν το επιθυμείτε, μπορείτε να στείλετε με κεφαλαίους λατινικούς χαρακτήρες το μήνυμα END DAY στο 1333.

Δηλαδή γίνεται η εντελώς ανάποδη διαδικασία από αυτή που θα έπρεπε να έχει γίνει. Αυτοί που το επιθυμούν θα έπρεπε να το ζητήσουν και όχι όλοι οι υπόλοιποι να ζητάνε την απενεργοποίησή του.

Update: Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ότι αυτό δεν αφορά μόνο την Cosmote. Ανάλογη πολιτική έχει και η Vodafone, με τη διαφορά ότι στην ιστοσελίδα της επισημαίνεται ο κίνδυνος, λόγω των εφαρμογών που διαθέτουν τα λογισμικά των Smartphone να αποκτούν οι συσκευές πρόσβαση στο Internet αυτόματα χωρίς να το επιλέξει ο χρήστης και να χρεώνεται κάποιος που δεν το επιθυμεί, γι αυτό και δίνονται σχετικές οδηγίες που μεταφέρω εδώ:

Προσοχη! Αν κάνεις χρήση συσκευής Smartphone ενδέχεται, λόγω των εφαρμογών που διαθέτουν τα λογισμικά των συσκευών αυτών, να αποκτούν οι συσκευές πρόσβαση στο Internet αυτόματα και χωρίς να το επιλέξεις. Έτσι μπορεί να χρεώνεσαι με 1€ την ημέρα αν δεν έχεις ενεργοποιημένο κάποιο πρόγραμμα δεδομένων ή πρόγραμμα φωνής που προσφέρει δωρεάν ΜΒ.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείς Smartphone που έχει λογισμικό IOS (Iphone), Android ή Symbian (λειτουργικό που χρησιμοποιούν κυρίως τα Smartphones της Νokia) μπορείς να εμποδίσεις την αυτόματη πρόσβαση στο Internet κάνοντας τα ακόλουθα :

Αν είσαι χρηστής I-Phone: Επίλεξε Ρυθμίσεις-> Γενικά->Δίκτυο-> Κινητό Δίκτυο Δεδομένων-> Όχι

Αν είσαι χρήστης Android: Επίλεξε Ρυθμίσεις-> Ασύρματη τηλεφωνία και Δίκτυα->Δίκτυα κινητής τηλεφωνίας-> Αφαιρεσε το από την Χρήση δεδομένων

Αν είσαι χρήστης Symbian: Επίλεξε Μενού->Ρυθμίσεις-> Συνδεσιμότητα->Ρυθμίσεις->Χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης- >Επίλεξε το Ερώτηση πάντα για να σου δίνεται η ευκαιρία να επιλέξεις αν θέλεις να μπεις στο Internet ή όχι.

Για να αποκτήσεις εκ νέου πρόσβαση στο Ιnternet θα χρειαστεί να επαναφέρεις τις προηγούμενες ρυθμίσεις – δηλαδή να επιλέξεις Ναι στο κινητό δίκτυο δεδομένων στο I phone, να ενεργοποιήσεις τα δεδομένα σε κινητό με Android και να βάλεις την χρήση δεδομένων σε χώρα προέλευσης, στην επιλογή αυτόματα σε κινητό με λογισμικό Symbian.

Για περισσότερες πληροφορίες κάλεσε την Εξυπηρέτηση Πελατών Vodafone (13830).

ΠΗΓΗ: arahova.wordpress.com

ΣΧΟΛΙΟ:

Συνέβη και σε μένα πριν από μέρες. Ήρθε μήνυμα στο κινητό μου ότι ενεργοποιήθηκε η πρόσβαση στο internet, χρεώθηκε ο λογαριασμός μου με 1€ ΧΩΡΙΣ να με ρωτήσει αν το επιθυμώ ή όχι.

Αυτό με εκνεύρισε … η πολιτική τους: ενεργοποιώ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ αγαπητέ συνδρομητή.

«Ο κόσμος μας, εσύ» … εσύ που σε χρεώνουμε με ό,τι μας κάνει κέφι…. όποτε μας κάνει κέφι … Είτε το θες, είτε όχι.

Προχτές έγινε το ίδιο και στο κινητό της συζύγου μου. Πήρα λοιπόν τηλ. στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών Cosmote και είπα στην κοπέλα ότι η αυθαίρετη χρέωση είναι παράνομη και ότι κάτι τέτοιο πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ με τη σύμφωνη γνώμη του συνδρομητή. Επειδή έλεγε τα δικά της, την «έλουσα», όχι βέβαια προσωπικά αλλά για την Cosmote.

Αν έχει συμβεί και σε σας, θα σας συμβούλευα να κάνετε κι εσείς το ίδιο …

ΑΝ ΔΕΝ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ …

Μπράβο στην Cosmote και στην πονηριά της !!!

** Ενημέρωση 16/11/2011: Καμπάνες στους παρόχους κινητής για χρεώσεις Ιντερνετ

Advertisements

27 thoughts on “Γιατί η Cosmote ενεργοποιεί και χρεώνει το internet στα καρτοκινητά ΧΩΡΙΣ να μας ρωτήσει;

  1. Έχετε mobile internet; Kι αυτό το Internet Day Pass… γιατί σε κάθε ανανέωση υπολοίπου, ενεργοποιείτε μόνο του και τρώει δίχως λόγο το €; Κάθε φορά στέλνω ΕΝD DAY, για να μη με χρεώνει καθημερινά με 1€, όμως στην επόμενη ανανέωση υπολοίπου ενεργοποιείτε και πάλι. Έχετε καμιά ιδέα; Τι μπορώ να κάνω για να απαλλαγώ από αυτούς τους κλέφτες;

      • δεν βολευει παντα αυτο… γιατι αν . εχεις ενεργοποιησει καποιο πακετο ιντερνετ πχ 500mb για ενα μηνα… αν εχεις σκοπο να βαλεις αλλο πακετο πρεπει να προλαβεις να το βαλεις πριν ληξει το παλιο αλλιως χρεωνεσαι το 1 ευρω… οκ σου στελενει μηνυμα μια μερα πριν και σου λεει αυριο την ταδε ωρα το πακετο μβ ληγει αλλα αν ξεχαστεις χαθηκε το ευρω…επισης αν θες να χρησιμοποιησεις το πακετο σου και να μην βαλεις αλλο πρεπει παλι να εισαι σε ετοιμοτητα λιγο πριν κλεισει να κλεισεις τα δεδομενα του κινητου αλλιως θα σε χρεωσει… και ρωταω εγω… αφου εχουμε στειλει end day δεν επρεπε η υπηρεσια να απενεργοποιειται δια παντως ωσπου να ξαναζητησουμε την επαναενεργοποιηση της? προσωπικα οπως περιγραφω και επειδη ξεχναω εχω χρεωθει πολλα ευρω …και θα χρεωθω και αλλα ακομα χωρις κανενα απολυτως λογο.. καθαρη απατεωνια για μενα…απο τι στιγμη που δεν μπορεις να το απενεργοποιησεις δια παντος ουτε και παιρνοντας τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων ειναι ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ!!!

  2. εχω κιου και θελω να παρω και whatsup αλλα δε θελω ιντερνετ στο κινητο μονο χρονο ομιλιας προς ολους τι να προτιμησω?

    • Είναι παλιό το σχόλιο σου αλλά το γράφω και για κανέναν άλλο.Πήγαινε στην Κιού ( QTelecom ) .Πιστεύω έχει τα καλύτερα πακέτα σε αναλογία τιμής-λεπτών.Και ίσως λιγότερο φασίστες απο τους υπόλοιπους.Και εγώ μόνο ομιλία θέλω αλλά πρός όλους.Το μεγάλο σύν είναι χρέωση απο το πρώτο δευτερόλεπτο.Για κάντο αυτό με την κοσμοτέ και βόνταφον ,δηλαδή μίλα για μερικά δευτερόλεπτα απο δώ και κεί και να δείς για πότε τα τρώει τα «δωρεάν» λεπτά!!Καλά ειδικά η βόνταφον είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ξεφτίλα ,δεν ξεχνάω 2-3 περιπτώσεις με κρυφές χρεώσεις και υπερχρεώσεις. Έχω δίκαρτο με whatsup και q και τις έχω συγκρίνει άπειρες φορές.Την whatsUp συγκεκριμένα την έχω ΜΟΝΟ για κατόχους κοσμοτέ ,να μην χρεώνονται όταν με καλούν.Βάζω κάρτα μόνο αν είναι στα πρόθυρα λήξης.Που οι ΦΑΣΙΣΤΕΣ έκαναν την λήξη να είναι πιό σύντομη απ’ ότι πρίν. Με την Q τα 100 λεπτά με 3 ευρώ στην φάση που είμαι τώρα ,μου φτάνουν μιά χαρά και καμμιά φορά περισσεύουν.ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ Η QTELECOM -ΜΕΣΩ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ- και συνήθως είναι συνδυασμός ομιλίας με MB.Είναι ΑΠΑΤΗ,χρεώνει ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΑΛΛΑ ΜΕ 3ΛΕΠΤΟ Ή ΜΟΝΟΛΕΠΤΟ ( ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ )ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ όπως η κοσμοτέ και βονταφον και wind.Απο κεί και πέρα ξεκινά το δευτερόλεπτο χρέωση,προσοχή!Πονηρεύτηκα επειδή έβλεπα την κάρτα να μειώνεται συνέχεια.Είχα ενεργοποιήσει αυτό το πακέτο,είχα υπόλοιπο «δωρεάν» 2 λεπτά και έλεγα αφού χρεώνει απο το πρώτο δευτερόλεπτο όλα οκ.Έλα που ήταν αλλιώς η χρέωση και τα δύο λεπτά μέναν ανέπαφα και έτρωγε λίγο λίγο ευρώ απο την κάρτα!!!Πήρα τηλέφωνο και έκανα παράπονο ( πολύ έντονο )που δεν ενημερώνουν στο μήνυμα για αυτό.Μου στείλαν 3 ευρώ πίσω.Καλά μιλάμε για γύφτους,όλοι ανεξαιρέτως ο καθένας με τα δικά του.Μ’αρέσει που βρίζουν το δημόσιο μερικοί.Τουλάχιστον την κλεψιά εκεί την λέμε…κλεψιά…αλλά στον ιδιωτικό τομέα …μάρκετινγκ.

  3. εδω και 3 μηνες οταν παω να κανω reload απο το κινητο μου εχω απλο οχι smartphone wutsup χρεωνομαι 1ευρω γιατι ενεργοποιητε το passday δεν μπενω σε αλλες σελιδες μονο στο m.wutsup.gr τι να κανω?

Σχολιάστε εδώ:

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s